نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

مسی- بارسا؛ معما حول ستاره بزرگ| لاپورتا موفق می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۱۷۸۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
مسی- بارسا؛ معما حول ستاره بزرگ| لاپورتا موفق می‌شود؟
فقط ۶ روز تا پایان قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی با آبی‌و‌اناری‌ها باقی مانده است و مشخص نیست دقیقا لاپورتا چه پیشنهادی را به مسی ارائه کرده تا این ستاره در بارسلونا باقی بماند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ داستان تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی بارسا هر روز وارد یک فاز جدید می‌شود. فقط ۶ روز دیگر از قرارداد لیونل مسی با بارسلونا باقی‌مانده و او دیگر چیزی تا تبدیل‌شدن به بازیکن آزاد فاصله ندارد؛ اتفاقی که هرگز مطلوب آبی‌و‌اناری‌ها نیست.


میگل ریکو، خبرنگار مطرح اسپانیایی، سه‌شنبه‌شب گزارش داد که بارسا موفق شده است پرونده مسی را نیز در محدوده دستمزد‌های لالیگا بگنجاند و به‌زودی قراردادی دو‌ساله و تا سال‌۲۰۲۳ با کاپیتان امضا خواهد کرد. طبق گفته‌های میگل ریکو، لیونل مسی به خوان لاپورتا جواب مثبت قطعی داده و موافقت کرده تا قرارداد خود را تمدید کند. روزنامه AS نیز در تاریخ یکم ژوئن گزارش کرده بود که بارسلونا به تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی خود بسیار نزدیک است.

 

به‌این‌ترتیب قول و‌قرار‌های بین لاپورتا و مسی تحقق می‌یابند و مسی به بازی در نیوکمپ ادامه خواهد داد. موضوع تمدید قرارداد مسی در ماه‌های اخیر از سوژه‌های اصلی بارسلونا بوده است؛ اما لاپورتا همواره می‌گفت که چندان نگران این مسئله نیست. رئیس بارسا در روز‌های گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود: امیدوارم لئو هر‌چه‌سریع‌تر پاسخ مثبت بدهد. می‌دانم که او خودش بسیار دوست دارد بماند، ولی اگر زودتر تمدید کند، از‌هر‌حیث به سود باشگاه خواهد بود. سرخیو آگوئرو در اردوی تیم ملی آرژانتین هر روز از لئو می‌خواهد که تمدید کند.

 

اکنون باید دید که این خبر چه‌موقع رسمی اعلام خواهد شد. مسی اکنون روی تیم ملی آرژانتین تمرکز کرده و بازی‌های خود را با این تیم در کوپا‌آمریکا به نمایش گذاشته است. اما می‌توان مطمئن بود که آن‌ها به توافق رسیده‌اند و روز گذشته لاپورتا اعتراف کرد که مشتاق است مسی هر‌چه‌زودتر این قرارداد را امضا کند، چرا‌که اسپانسر‌هایی هستند که امضای قرارداد خود با بارسا را منوط به ادامه همکاری اسطوره آرژانتینی با بلوگرانا کرده‌اند.

 

لاپورتا همچنین درباره اوضاع مالی باشگاه گفته بود: صادقانه بگویم که اوضاع بارسلونا خراب‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردم و البته با توجه به شرایط پیچیده دوران کرونا، خیلی هم عجیب نیست. هنوز آماردقیقی از‌سوی مدیریت اقتصادی به من تحویل داده نشده و من همچنان منتظرم؛ ولی به مسائلی برخورده‌ام که باید توضیح داده شوند. من احتمال هرگونه برخوردی را نفی نمی‌کنم. اگر در‌این‌مورد جدی نباشیم، بعد‌ها بار دیگر همین اتفاقات بد تکرار خواهند شد.


خوش‌بینی ویدال به حضور مسی در نیوکمپ

ستاره شیلیایی سابق بارسا که رابطه دوستانه‌ای هم با مسی دارد، درباره شرایط این ستاره گفت: معتقدم مسی در بارسا می‌ماند، چرا‌که عاشق بارسلوناست و خانواده‌اش در آنجا راحت هستند. آرتور ویدال که در زمان حضورش در نیوکمپ، اکیپ دوستانه‌ای را با مسی، نیمار و سوارز تشکیل داده بود، دیروز در حاشیه مسابقات کوپا درباره ماندن یا رفتن مسی از بارسا گفت: او همه زندگی فوتبالی اش را در بارسا پشت‌سر گذاشته است، ولی صادقانه بگویم که معتقدم مسی در‌نهایت تمدید می‌کند، ولی در‌این‌رابطه اطمینان ندارم. این تصمیمی است که مسی باید پس از مشورت با خانواده‌اش بگیرد و امیدوارم در‌نهایت بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند. رابطه‌ام با مسی فوق‌العاده است و ما چه تلفنی و چه از طریق واتساپ، همواره با هم در ارتباطیم.


خبر توافق تکذیب شد

دیروز، اما واکنش اسپورت و موندودپورتیوو، ۲ نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، نسبت به این قضیه متفاوت بود. هر دو گزارش داده‌اند که روند تمدید با مسی خوب پیش می‌رود، ولی فوق‌ستاره آرژانتینی هیچ پاسخ مثبتی به باشگاه نداده است. در واقع هنوز توافق قطعی بین دو طرف حاصل نشده است، چرا‌که پیشنهاد بارسلونا به مسی جنبه رسمی ندارد.

 

به‌این‌ترتیب آینده لیونل مسی در بارسا همچنان مبهم است؛ هرچند امیدواری‌ها نسبت به گذشته برای تمدید او بیشتر شده است. طبق این گزارش، باشگاه تا زمانی که مسی پاسخ مثبت خود را ندهد، هیچ جزئیاتی از پیشنهاد مطرح‌شده به این بازیکن را منتشر نخواهد کرد. گفتگو‌ها ادامه دارد و باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->